Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil

  • masa pelepasan:2023-12-11 19:44:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:367
  • Penerangan pantas:

    Sar-e Pol,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik antara kola e

Kandungan artikel

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Sar-e PolBagaimana memilih pengubah jenis kering

Syarikat pengubah minyak terjun

VilkaviskisBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,Sar-e PolHarga pengubah kuasa 1600KVA, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Harga yang adilTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama jika semua medan jelas, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan,Sar-e PolPengubah Grid, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Rakmandasi halaman rumahSebab api dalam pengubah kuasa

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Dry type transformer factory

Sar-e PolSyarikat pengubah jenis kering

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

SarePolMaklumat produk lain
  • SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

    SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

  • MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

    MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

  • XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

    XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

  • XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

    XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

  • CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

    CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

  • CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

    CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

  • CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

    CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

  • GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

    GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • segera:Peringatan: Maklumat Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil memberi anda Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil oleh syarikat kami, perkhidmatan Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil. Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Sar-e PolOn load voltage regulating distribution transformerKod Penggunaan yang Adil, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!